Sklep internetowy-Regulamin
Warunki ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego http://www.htpoland.pl, jest:
Q&T Piotr Adamski
ul. Glebowa 23a
61-312 Poznań
NIP: 782-220-93-85, REGON:300147478 - Zamówienia w sklepie można składać poprzez:
- sklep internetowy, http://www.htpoland.pl
- telefonicznie +48606507620 lub +48516502308 - Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.
- Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
- Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane. Firma Q&T Piotr Adamski zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 5).
- Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT-są cenami brutto.
- Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 3 do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia.
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT)
- Koszty dostawy towaru pokrywa Klient.
- Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna.
Gwarancje i reklamacje
- Towar oferowany w sklepie jest objęty gwarancją producenta.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
- W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 Maja 2014 roku (Dz.U.2014.827), Kupujący może odstąpić od umowy kupna poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania towaru. Zwrot towaru w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, ometkowany, nie może zawierać śladów użytkowania i zniszczenia) powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie zwrotu towaru, Klient ponosi koszty przesyłki towarów do i od Klienta.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią faktury VAT.